Problemy z logowaniem

W przypadku, gdy podczas logowania zostanie wyświetlony komunikat Nieprawidłowy Identyfikator/Hasło lub konto zostało zablokowane, należy zamknąć i uruchomić ponownie przeglądarkę i spróbować jeszcze raz po zmianie cyfr na tokenie. Przy kolejnej próbie należy zwrócić uwagę na przycisk Caps Lock.

W przypadku trzech nieudanych prób konto zostaje zablokowane. W takim przypadku należy udać się do placówki banku lub skontaktować z placówką:

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że dla przeglądarki FireFox w wersji 52 lub nowszej, została ograniczona możliwość uruchomienia apletów wymagających wtyczki Javy. Funkcjonalność ta jest (domyślnie) wyłączona, jednak producent umożliwił jej włączenie. Poniżej przedstawiamy sposób w jaki można odblokować wtyczkę.

Instrukcja uruchomienia Javy

UWAGA! Usługa IP Intelligence

Wdrożono Usługę podnoszącą poziom ochrony Klientów bankowości elektronicznej przed nieuprawnionym dostępem do ich rachunków bankowych. Usługa została zrealizowana w oparciu o najnowsze rozwiązania klasy IP Intelligence umożliwiające weryfikację reputacji adresów IP w czasie rzeczywistym. Baza wiedzy systemu jest aktualizowana co 5 minut o najnowsze dostępne informacje. W przypadku oceny adresu IP, z którego następuje próba logowania do CUI, jako źródła potencjalnego zagrożenia dla bezpieczeństwa (niska reputacja adresu IP) bankowości internetowej system uniemożliwia zalogowanie. Osobie podejmującej próbę logowania wyświetlany jest wówczas komunikat:

CUI_ip

Przyczyny blokowania adresu IP można zweryfikować pod adresem: http://www.brightcloud.com/tools/url-ip-lookup.php.

Zabezpieczenie uniemożliwia logowanie do bankowości internetowej z numerów IP, które oznaczone zostały jako potencjalnie niebezpieczne. Podnosi to poziom bezpieczeństwa usługi.