Aplikacja mobilna SGB Mobile
Sprawdź co potrafi nasza aplikacja SGB Mobile.

Z SGB Mobile:

masz dostęp do rachunku kiedy chcesz
W aplikacji sprawdzisz stan konta (dla Twoich rachunków osobistych, oszczędnościowych, walutowych oraz wszystkich kart), historię wydatków i wpływów oraz szczegółowe informacje o koncie. Możesz ją zainstalować na maksymalnie 5 smartfonach.

realizujesz przelewy w dowolnym momencie
Łatwo i bezpiecznie zrealizujesz przelew – za pomocą smartfona lub tabletu. Nie odkładaj płatności na później – parę kliknięć i masz je z głowy.

korzystasz z portfeli cyfrowych i BLIKA
W SGB Mobile szybko aktywujesz usługę BLIK oraz dodasz swoją kartę do jednego z pięciu dostępnych portfeli cyfrowych: Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay oraz Xiaomi Pay. Płać mobilnie tak jak Ci najwygodniej. W aplikacji masz kontrolę nad swoimi kartami, możesz je zablokować w portfelach cyfrowych na wszystkich urządzeniach mobilnych. To bezpieczeństwo i wygoda w jednym.

zarządzasz subskrypcjami
W jednym miejscu sprawdzisz, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta płatnicza SGB oraz zablokujesz pobieranie z niej środków przez sklep internetowy. To również śledzenie do jakich abonamentów subskrypcyjnych dodałeś kartę oraz możliwość zablokowania w prosty sposób kolejnej płatności.

zmieniasz limity
Dzienne limity transakcji są dodatkowym zabezpieczeniem Twoich pieniędzy, jednak zdarzają się jednorazowe większe zakupy. Teraz możesz w łatwy i bezpieczny sposób zwiększyć lub zmniejszyć limit za pomocą aplikacji – już nie musisz iść do banku!
Zobacz, jaka jest ładna:


Krok po kroku sprawdzisz wszystkie funkcjonalności aplikacji, dowiesz się jak aktywować aplikacjię i jak się do niej zalogować.
SGB Mobile - Pulpit

SGB Mobile - Jak zrobić przelew?

SGB Mobile - płatności BLIK

Aktywacja aplikacji SGB Mobile
Aby korzystać z aplikacji SGB Mobile należy ją jednorazowo aktywować i uwierzytelnić się. Nie jest to trudne, a aplikacja krok po kroku prowadzi przez cały proces. Aktywacji można dokonać na dwa sposoby: poprzez Bankowość Internetową lub za pomocą Call Center (połączenie przez aplikację). W przypadku aktywacji przez Bankowość Internetową w aplikacji udostępnione zostaną wszystkie produkty, które widoczne są w Bankowości Internetowej. W przypadku aktywacji przez Call Center w aplikacji udostępnione zostaną tylko karty.
Pliki do pobrania
UWAGA:
W celu zachowania maksymalnego poziomu bezpieczeństwa w korzystaniu z aplikacji SGB Mobile pamiętaj o:
- instalacji i bieżącej aktualizacji oprogramowania systemowego,
- instalowaniu w telefonie wyłącznie aplikacji pobranych z App Store oraz Google Play pochodzących od zaufanych i znanych dostawców.