BLIK

BLIK wersja 1

Szybko zapłacisz, wypłacisz i przelejesz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala płacić za zakupy i wypłacać pieniądze przy użyciu smartfona z aplikacją SGB Mobile (klient indywidualny) oraz BSGo (klient indywidualny i instytucjonalny).

3

Jak korzystać z BLIKA?

W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz, gdy wpiszesz jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji mobilnej, a następnie zatwierdzisz go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM. Zarejestruj swój numer i dokonuj natychmiastowych przelewów na telefon do 500 zł.

1

Jak płacić BLIKIEM w internecie?

1. Wybierz „Płatność BLIK”.
2. Wygeneruj kod w swojej aplikacji mobilnej.
3. Wpisz kod na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

2

Jak płacić BLIKIEM w sklepie?

1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej.
3. Wpis kod na terminalu.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie

3

Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?

1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

4

Jak przelewać BLIKIEM na telefon?

Jeśli chcesz odbierać przelewy na telefon BLIK, zarejestruj w aplikacji SGB Mobile swój numer telefonu.

Jeśli chcesz wykonać przelew:

1. Wybierz przycisk „Przelew na telefon BLIK”.
2. Wybierz numer z listy kontaktów lub wpisz go ręcznie.
3. Wpisz kwotę, tytuł przelewu i przejdź „Dalej”.
4. Potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.

  • Nowoczesne, wygodne i szybkie płatności z wykorzystaniem aplikacji mobilnej.
  • Bezpieczne rozwiązanie przy płatnościach internetowych – potwierdzenie transakcji następuje z wykorzystaniem jednorazowego kodu BLIK, który jest ważny 120 sekund.
  • Wygoda przy wypłacie gotówki z bankomatów – brak ryzyka utraty karty bądź kradzieży danych.
  • Wygoda przy transakcjach internetowych – brak konieczności dodatkowego logowania do bankowości internetowej i wprowadzania danych karty płatniczej.

Limity transakcji BLIK dla klientów indywidualnych w aplikacji SGB Mobile i BSGo

Rodzaj limitu Wartość standardowa Wartość maksymalna Ilościowy
Dzienny limit wypłaty gotówki 500 PLN 5.000 PLN 10
Dzienny limit transakcji bezgotówkowych (w tym internetowych) 500 PLN 5.000 PLN 100
Dzienny limit globalny (suma wypłat gotówki i transakcji bezgotówkowych (w tym internetowych)) 5.000 PLN 5.000 PLN Nie dotyczy

Limity transakcji BLIK dla klientów instytucjonalnych w aplikacji BSGo

Rodzaj limitu Wartość standardowa Wartość maksymalna Ilościowy
Dzienny limit wypłaty gotówki 2.000 PLN 10.000 PLN 100
Dzienny limit transakcji bezgotówkowych (w tym internetowych) 5.000 PLN (2.000 PLN) 10.000 PLN 100
Dzienny limit globalny (suma wypłat gotówki i transakcji bezgotówkowych (w tym internetowych)) 10.000 PLN 10.000 PLN Nie dotyczy

System płatności mobilnych BLIK umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz wypłatę pieniędzy z bankomatów oznaczonych logotypem BLIK.

BLIK działa na smartfonach z oprogramowaniem Android oraz iOS. Do korzystania z tej usługi niezbędne jest połączenie z Internetem (pakiet danych lub wi-fi).

SGB Mobile - płatności BLIK

youtube-video-thumbnail

SGB Mobile - BLIK na telefon

youtube-video-thumbnail

Kod potrzebny do przeprowadzenia transakcji jest generowany i zarządzany centralnie przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. Zapewnia to unikalność jednorazowego kodu, który jest przypisany do użytkownika i ważny tylko przez 2 minuty. Sam BLIK, jako usługa, nie przechowuje żadnych danych użytkownika, które mogłyby zostać wykradzione, przechwycone i wykorzystane w innej transakcji.

Opłaty za korzystanie z BLIKA znajdują się w tabeli opłat i prowizji banku.