Już dziś masz dostęp do bezpłatnych alertów 24/7 z ID Theft Protection. Aktywuj usługę, by cieszyć się spokojem o swoją tożsamość w sieci.

Kradzież tożsamości może zdarzyć się w ułamku sekundy. Kiedy do niej dojdzie, trzeba działać natychmiast. Aby zapobiec szkodliwym konsekwencjom ataku na Twoje dane w sieci, Mastercard ID Theft ProtectionTM przychodzi z pomocą 24/7, by wykryć potencjalny wyciek danych, natychmiast wysłać alert o podejrzanej aktywności i rozwiązać problem.
- WYKRYCIE – Nasz monitoring 24/7 sprawdza, czy nie wyciekły Twoje dane, np. czy nie pojawił się nowy wniosek kredytowy na Twoje nazwisko, czy nie nastąpiła zmiana adresu lub czy ktoś nie otworzył konta w Twoim imieniu. Pod lupę bierzemy dane, które wskażesz w systemie, np. imię i nazwisko, adres, adres email, numer polisy ubezpieczeniowej, datę urodzenia, numery kart kredytowych, konta i inne wrażliwe dane: Osobowe, Finansowe, Kontaktowe, Social media
- ALERT – O podejrzanej aktywności powiadamiamy natychmiast przez: Email, SMS
- ROZWIĄZANIE – Podpowiadamy, jak rozwiązać problem i jak zabezpieczyć się przed atakiem: Wszystkie alerty o oszustwach dostępne online, Samoobsługowy poradnik ID Theft Resolution Kit
DLACZEGO TO JEST BEZPIECZNE?
- Dane wrażliwe, które wprowadzisz, są niewidoczne. Niektóre identyfikatory podaje się tylko częściowo, np. użytkownik nie udostępnia pełnego numeru karty, tylko pierwszych 6 cyfr i cztery ostatnie.
- PII przechowywane do monitorowania są hashowane i szyfrowane. Identyfikatory udostępniane partnerom monitorującym są hashowane podczas transferu.
- Alerty o wykrytych wyciekach są tak skonstruowane, że tylko Ty zrozumiesz przekazane Ci informacje.
- Wszystkie informacje o klientach są rozproszone w wielu bazach danych.
- Aby zapobiec próbom przejęcia konta, stosowana jest technologia behawioralna.
AKTYWUJ W PROSTYCH KROKACH
- Wejdź na stronę ID Theft Protection:
- Aktywuj usługę
- Przejdź przez bramkę, wpisując kod: WARyaj8nxcg3
- Wypełnij wymagane pola w formularzu, by zapisać się do usługi
Przechodzę do ID Theft ProtectionTM ▶️
Obowiązują określone warunki. Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowymi informacjami na stronie produktu. wymaga rejestracji na portalu ID Theft Protection. Usługę świadczy Generali Global Assistance Inc.
Ostrzegamy przed przestępcami, którzy podszywają się pod pracowników
banku, policji lub innych instytucji.
Przestępcy twierdzą, że Twoje konto jest zagrożone, trwa tajna akcja lub złożono
wniosek kredytowy. Wywierają presję, chcą być z Tobą na linii, nawet w oddziale,
mówią Ci,
co powiedzieć, zabraniają kontaktu z bliskimi. Ich celem jest wyłudzenie pieniędzy,
danych lub przejęcie kontroli nad urządzeniem.
Pamiętaj:
❌ Bank nigdy nie poprosi Cię o użycie karty płatniczej w celu „zabezpieczenia
środków” – nie prosimy o przyłożenie karty do telefonu (NFC), by rzekomo ochronić
Twoje pieniądze.
❌ Pracownik banku nigdy nie poprosi o hasła, kody BLIK/SMS.
❌ Pracownik nie wysyła linków do pobrania aplikacji banku.
❌ Pracownik nie zabrania rozmowy z rodziną czy policją.
❌ Pracownik banku nigdy nie poprosi Ciebie o zainstalowanie aplikacji mobilnej
z nieznanej strony, linka z SMS-a czy komunikatora w celu zabezpieczenia Twoich
środków.
📞 Bank nigdy nie dzwoni z numerów infolinii 800 88 88 88 / 61 647 28 46. Na te
numery Ty możesz zadzwonić do nas.
Co zrobić, jeśli masz wątpliwości? Zakończ rozmowę natychmiast i skontaktuj się
bezpośrednio z placówką banku
lub z Infolinią SGB.
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem na stronie internetowej:
https://www.sgb.pl/myslisz-ze-to-bank-albo-policja/