DOBRY STRAT – złóż wniosek w bankowości elektronicznej

Od 1 lipca 2021 r. można składać Wnioski poprzez bankowość elektroniczną w Ludowym Banku Spółdzielczym w Strzałkowie.

1 lipca ruszył nabór elektronicznych wniosków o świadczenie „Dobry start” 300 zł na wyprawkę szkolną dla każdego uczącego się dziecka, zaś od sierpnia papierowe wnioski będą przyjmowane w urzędach lub listownie.
Wniosek należy złożyć do 30 listopada – składając wniosek o świadczenie “Dobry start” w lipcu lub w sierpniu, wypłata świadczenia nastąpi nie później niż do 30 września. Jeśli wniosek zostanie złożony w kolejnych miesiącach (we wrześniu, październiku lub w listopadzie), to wsparcie trafi do rodziny w ciągu dwóch miesięcy od złożenia wniosku.

Świadczenie “Dobry start” w wysokości 300 zł przysługuje raz w roku na dziecko uczące się w szkole, aż do ukończenia przez nie 20 lat, dzieci niepełnosprawne, uczące się w szkole, otrzymają świadczenie do ukończenia przez nie 24 lat, rodziny otrzymają świadczenie bez względu na dochód, “Dobry start” nie przysługuje na dzieci uczęszczające do przedszkola i na dzieci realizujące roczne przygotowanie przedszkolne w tzw. zerówce w przedszkolu lub w szkole.

Jak złożyć wniosek?

  1. Przygotuj dane dziecka (PESEL) i szkoły (nazwa i adres)
  2. Zaloguj się do bankowości internetowej LBS w Strzałkowie
  3. Wybierz zakładkę „PROGRAM 300/500 PLUS”
  4. Wypełnij dane i wyślij Wniosek

Dowiedz się więcej o programie.