Zastrzeganie kart
Zastrzeżenia można dokonać u agenta rozliczeniowego banku, przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu pod numerami telefonu:
- +48 800 888 888 – w kraju (bezpłatne połączenie)
- +48 828 828 828 - w kraju przez ogólnopolski system zastrzegania kart
- +48 22 515 31 50 - w kraju firma Fiserv
- +48 61 647 28 46 – z zagranicy (opłata zgodna z taryfą operatora)
Zastrzeżenie aplikacji SGB Mobile
Zablokowanie BLIKA w aplikacji SGB Mobile
Zastrzeżenie aplikacji BSGo
- bezpośrednio w bankowości internetowej
Zablokowanie BLIKA w aplikacji BSGo
- bezpośrednio w aplikacji BSGo
Zablokowanie dostępu do bankowości internetowej
- +48 (22) 644 64 42 – zablokowanie dostępu do bankowości internetowej (po godzinach pracy Banku)
Wszelkie informacje dotyczące Systemu Zastrzegania Kart dostępne są na stronie internetowej: www.zastrzegam.pl.
Karta, Blik oraz aplikacja mobilna może być zastrzeżona przez:
- bank,
- posiadacza rachunku lub użytkownika karty.
Na wniosek Posiadacza rachunku Bank może zastrzec wszystkie karty wydane do rachunku.
- zastrzeżenie dokonane jest do końca terminu ważności karty,
- zastrzeżenie karty nie może być odwołane.
W przypadku utraty lub kradzieży karty płatniczej; utraty kradzieży przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia zaufanego urządzenia mobilnego lub aplikacji natychmiast dokonaj ich zastrzeżenia – DBAJ O BEZPIECZEŃSTWO SWOICH ŚRODKÓW.