O usłudze

Bank świadczy usługi bankowości elektronicznej za pośrednictwem następujących elektronicznych kanałów dostępu:

  • kanału www (serwis internetowy) – udostępniając posiadaczowi rachunku możliwość dostępu do rachunku poprzez sieć internet przy wykorzystaniu komputera lub urządzenia mobilnego (tablet, smartfon),
  • kanału telefonii komórkowej (serwis SMS) – umożliwiając posiadaczowi rachunku dostęp do rachunku i uzyskiwanie krótkich informacji tekstowych związanych z operacjami na rachunku oraz składanie określonych dyspozycji przy użyciu telefonu komórkowego w formie wiadomości SMS.

Zakres operacji udostępnianych użytkownikowi systemu przez bank w ramach usługi może obejmować dokonywanie takich operacji jak:

  • uzyskiwanie ogólnie dostępnych informacji o usługach bankowych,
  • uzyskiwanie informacji o rachunkach bankowych posiadanych w banku oraz operacjach dostępnych dla tych rachunków,
  • składanie, zmianę dyspozycji płatniczych z rachunków na inne rachunki bankowe w banku lub w innych bankach,
  • odwoływanie niewykonanych jeszcze przez bank dyspozycji płatniczych z odroczonym terminem realizacji,
  • tworzenie, zmianę listy zdefiniowanych odbiorców,
  • pobieranie wydruku potwierdzenia wykonania operacji,
  • dokonywanie zmiany danych zawartych w odpowiednim środku identyfikacji elektronicznej w odniesieniu do środków, w przypadku których taka zmiana jest możliwa,
  • składanie, zmianę lub odwoływanie dyspozycji zablokowania dostępu do systemu,
  • pobierania plików udostępnionych przez bank.