O usłudze
Bank świadczy usługi bankowości elektronicznej za pośrednictwem następujących elektronicznych kanałów dostępu:
- kanału www (serwis internetowy) – udostępniając posiadaczowi rachunku możliwość dostępu do rachunku poprzez sieć internet przy wykorzystaniu komputera lub urządzenia mobilnego (tablet, smartfon),
- kanału telefonii komórkowej (serwis SMS) – umożliwiając posiadaczowi rachunku dostęp do rachunku i uzyskiwanie krótkich informacji tekstowych związanych z operacjami na rachunku oraz składanie określonych dyspozycji przy użyciu telefonu komórkowego w formie wiadomości SMS.
Zakres operacji udostępnianych użytkownikowi systemu przez bank w ramach usługi może obejmować dokonywanie takich operacji jak:
- uzyskiwanie ogólnie dostępnych informacji o usługach bankowych,
- uzyskiwanie informacji o rachunkach bankowych posiadanych w banku oraz operacjach dostępnych dla tych rachunków,
- składanie, zmianę dyspozycji płatniczych z rachunków na inne rachunki bankowe w banku lub w innych bankach,
- odwoływanie niewykonanych jeszcze przez bank dyspozycji płatniczych z odroczonym terminem realizacji,
- tworzenie, zmianę listy zdefiniowanych odbiorców,
- pobieranie wydruku potwierdzenia wykonania operacji,
- dokonywanie zmiany danych zawartych w odpowiednim środku identyfikacji elektronicznej w odniesieniu do środków, w przypadku których taka zmiana jest możliwa,
- składanie, zmianę lub odwoływanie dyspozycji zablokowania dostępu do systemu,
- pobierania plików udostępnionych przez bank.