Reklamacje

Zasady składania i rozpatrywania skarg i reklamacji w Ludowym Banku Spółdzielczym w Strzałkowie

Formularz reklamacji - osoby prywatne

Formularz reklamacji - firmy i instytucje

Formularz reklamacji dotyczący kart - klient indywidualny

Formularz reklamacji dotyczący kart - klient instytucjonalny

Formularz reklamacji ubezpieczeń

Ludowy Bank Spółdzielczy w Strzałkowie w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/

Ludowy Bank Spółdzielczy w Strzałkowie w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 – 030 Warszawa, http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/