Problemy z logowaniem

W przypadku, gdy podczas logowania zostanie wyświetlony komunikat Nieprawidłowy Identyfikator/Hasło lub konto zostało zablokowane, należy zamknąć i uruchomić ponownie przeglądarkę i spróbować jeszcze raz po zmianie cyfr na tokenie. Przy kolejnej próbie należy zwrócić uwagę na przycisk Caps Lock.

W przypadku trzech nieudanych prób konto zostaje zablokowane. W takim przypadku należy udać się do placówki banku lub skontaktować pod numerem telefonu:

  • 63 275 88 34

Kontakt: cui@lbsstrzalkowo.pl



Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniu 08.03.2017 producent udostępnił nową wersję 52 przeglądarki FireFox, w której została ograniczona możliwość uruchomienia apletów wymagających wtyczki Javy. Funkcjonalność ta jest (domyślnie) wyłączona, jednak producent umożliwił jej włączenie. Poniżej przedstawiamy sposób w jaki można odblokować wtyczkę.

Instrukcja uruchomienia Javy



UWAGA! Usługa IP Intelligence

W Centrum Usług Internetowych wdrożono Usługę podnoszącą poziom ochrony Klientów bankowości elektronicznej przed nieuprawnionym dostępem do ich rachunków bankowych. Usługa została zrealizowana w oparciu o najnowsze rozwiązania klasy IP Intelligence umożliwiające weryfikację reputacji adresów IP w czasie rzeczywistym. Baza wiedzy systemu jest aktualizowana co 5 minut o najnowsze dostępne informacje. W przypadku oceny adresu IP, z którego następuje próba logowania do CUI, jako źródła potencjalnego zagrożenia dla bezpieczeństwa (niska reputacja adresu IP) bankowości internetowej system uniemożliwia zalogowanie. Osobie podejmującej próbę logowania wyświetlany jest wówczas komunikat:

IP Intelligence


Przyczyny blokowania adresu IP można zweryfikować pod adresem: http://www.brightcloud.com/tools/url-ip-lookup.php.

Zabezpieczenie uniemożliwia logowanie do bankowości internetowej z numerów IP, które oznaczone zostały jako potencjalnie niebezpieczne. Podnosi to poziom bezpieczeństwa usługi.